Zapytaj o pokój

 

Informacje dla Gości Hotelowych: Aktualizacja COVID-19

 

Szanowni Państwo,

Uważnie monitorujemy rozporządzenia Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz oświadczenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące  koronawirusa (COVID-19) i postępujemy zgodnie z wytycznymi tych agencji.

 

Dobro naszych Gości i Współpracowników ma ogromne znaczenie.



W odpowiedzi na zmieniające się warunki rynkowe, Hotel Srebrny Dzwon dokłada wszelkich starań, aby zapewnić naszym Gościom i Współpracownikom bezpieczeństwo oraz elastyczność w tych trudnych czasach.

 

Nasze zobowiązanie do czystości:

          Bardzo poważnie podchodzimy do standardów higieny i czystości i podejmujemy dodatkowe kroki w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszym Gościom i Współpracownikom. Codziennie nasz hotel pracuje  nad tym, aby spełniać najnowsze wytyczne dotyczące higieny i czyszczenia. Środki bezpieczeństwa i higieny pracy w naszym  hotelu  mają na celu zwalczanie szerokiego spektrum wirusów, w tym COVID-19, i obejmują wszystko, od higieny do mycia rąk i specyfikacji produktów czyszczących po procedury sprzątania pokoi gościnnych i pomieszczeń wspólnych. 

 

Troska o zdrowie, bezpieczeństwo i wiedza - są niezbędne do skutecznego programu sprzątania:

  • Higiena rąk: Właściwe i częste mycie rąk jest niezbędne, aby pomóc w walce z rozprzestrzenianiem się wirusów. Podczas naszych codziennych spotkań z naszym zespołem przypomina się, że czystość zaczyna się od tego prostego czynu. Jest to ważne dla ich zdrowia i zdrowia naszych Gości.
    • Trwające szkolenia: Oprócz szkoleń w zakresie protokołów sprzątania i higieny, współpracownicy hotelowi przechodzą również ulepszone szkolenie uświadamiające na temat COVID-19.
    • Pracownicy: przed rozpoczęciem pracy jest mierzona temperatura.

 

Produkty czyszczące oraz harmonogramy mycia i dezynfekcji :

W naszym hotelu  używamy  produktów czyszczących oraz  harmonogramów mycia i dezynfekcji skutecznych przeciwko wirusom:

  • Pokoje Gościnne: Hotel używa do mycia i dezynfekcji pokoi odpowiednich produktów, za każdym razem po wymeldowaniu Gości i przed przybyciem następnego Gości, ze szczególnym uwzględnieniem przedmiotów wymagających dotyku.

Karencja miedzy meldunkami w tym samym pokoju, wynosi minimum 1 dobę.

  • Miejsca publiczne: Hotel zwiększył częstotliwość mycia i dezynfekcji w miejscach publicznych, ze szczególnym naciskiem na blaty w recepcji, klamki, łazienki publiczne, jak również klucze do pokoju.
  • Zaplecza obiektu: W przestrzeniach, w których pracownicy pracują „za kulisami”, hotel zwiększa  częstotliwość sprzątania i koncentruje się na obszarach dotkniętych dotykiem, takich jak wejścia pracownicze, szatnie, pralnie i biura personelu.

 


Ciekawe: W województwie warmińsko-mazurskim jest najmniej zachorowań na 1 mieszkańca!


Serdecznie zapraszamy!